пʼятницю, 5 червня 2009 р.

я вибираю собі мобільний




Я купую каталог мобілюкс (найбільший і найправдивіший в Україні ).Цей каталог подав мені багато інформації, але я підбирав телефон для себе по таких функціях: смартфон, стерео блютуз, картка памяті, ну і хотілось сенсорний екран. Як я писав у Нокії практично нема сенсорних, але я читаючи Мобілюкс запримітив цікаву мобілку Енікул - телевізор, дві сім картки, сенсорний дисплей (все в цьому телефоні було ідеальне для мене, та тільки в том то й діло, що це телефон, а не смартфон). Я є прихильником Нокій і СЕ (я думаю, що всі розуміють, що СЕ-це Соні Еріксон. З нокій я знайшов цікаву і досить дешеву модель - це НОКІЯ 5320. Та я зразу зрозумів, що в ньому нема сенсорного, хоча в інших функціях цей смартфон мені підходить. Та це ще був початок вибору телефону, я запримітив дійсно хороший телефон недоліком у якого була тільки маленька частота процесора і у тестах Мобілюкс пишуть, що інколи воно зависає. Цим телефоном є СЕ ДЖ 700. Там стоїть ARM 9 частотою всього то 208 MHz. Не смартфони можуть навіть мати такий процесор, або й більше, ну але добре, що СЕ зрозумів, що у них слабкі процесори і у моделі Х1 стоїть хороший процесор. Та мене мучило, що доступ до інтернету через Лайф не є таким ефективним, тому я захотів навіть новомодний Вай-Фай. У старшій моделі СЕ цієї ж серії ДЖ 900 є цей датчик. Мене досить зацікавила вона, але її ціна мені не подобається, точніше я хочу мати її ще дешевшою. Інтернет магазини - ні, є інший спосіб і набагато вигідніший, яким скоро я почну діяти, а про такі секрети, як дешеві телефони я розкажу пізніше, а зараз скажу, що вихід нової Нокії 5630 на Український ринок, треба відсвяткувати, адже це буде такий же ж апарат, як легендарна 5700. Рівняти за функціями їх не треба, але за популярністю я думаю 5630 не пережене лиш тому, що під час кризи мобільний бізнес досить падає і такі телефони будуть повільно приходити на вітрини, 5630 я також скоро опишу. Цей телефон дійсно молодіжний смартфон, який я можливо б також хотів мати, тому хто збирається купувати новий телефон раджу дві моделі 5320, якщо ви хочете добре з економити на свому смартфоні, 5630, якщо ви хочете найпотрбніші функції і потужний процесор, ну і накінець напишу для рекордсменів Express Music, це модель 5730. Нокія вирішила скласти конкуренцію Волкмен, тому чекайте ще новіші моделі.

Немає коментарів:

Дописати коментар